Verzend- en leveringsbeleid

Ik ben consument en wil mijn aankoop retourneren! Wat moet ik doen?

Heeft u als consument een product gekocht op onze webshop? Dan heeft u het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. We vergoeden de verzendkosten alleen als we een fout hebben gemaakt bij het verzenden van uw bestelling (d.w.z. we hebben een andere stijl of maat verzonden dan wat u daadwerkelijk hebt besteld). Neem in dit specifieke geval contact op met de klantenservice voor acceptatie voordat u de goederen retourneert. Zo niet, dan bieden we geen gratis retourzending. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@cleamate.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Ik ben een zakelijke klant!

Als u als zakelijke klant zaken op onze website heeft gekocht kunt u de zaken waarover geen gemotiveerde reclame bestaat niet zomaar terug zenden. Geschiedt dit zonder geldige redenen toch, dan zijn alle kosten aan terugzending verbonden ten laste van de koper. Cleamate is in dat geval vrij de zaken voor rekening en risico van de koper onder derden op te slaan. Overleg uw reclamatie daarom altijd op voorhand door een bericht te sturen naar info@cleamate.nl. Wij zullen uw reclamatie dan in behandeling nemen.